esborrall

Abraçada

ImageProxy-1

 

Ens abracem

i així esborrem l’espai

perdut entre les dunes de l’adéu.

A poc a poc,

reconstruirem temps no viscuts,

en la llera de renúncia que esbullí

la dansa dels miralls que ens reflectien.

Retrobament inesperat,

espais de claredat

en l’íntim ritual de l’abraçada.

Tot seguint el joc proposat per Sa lluna.

17 comments on “Abraçada

    • esborrall
      10 Juliol 2013

      Molt, Josep. Fins i tot, fins als confins de casa teva, ha arribat la ballaruca de l’abraçada. 🙂

  1. carmerosanas
    10 Juliol 2013

    Dolça abraçada la que és capaç d’esborrar l’espai.

    M’encanta la teva interpretació, preciosa!

  2. carmerosanas
    10 Juliol 2013

    Preciosa la interpretació i preciosa tu… 🙂

  3. carmerosanas
    10 Juliol 2013

    Torno a ser jo…

    Vols participar a l’11 de setembre blocaire?

    Et convidem a participar a aquest blog
    Blog-via cap a la independència

  4. galionar
    10 Juliol 2013

    A mi també m’ha semblat bellíssim esborrar l’espai a través de l’abraçada! El teu poema és d’una sensibilitat exquisida. Ha donat molt de sí, aquest joc siggerit per sa Lluna!
    Una abraçada!

    • esborrall
      21 Juliol 2013

      Gràcies, Montse. Ha donat per a molt, aquesta iniciativa.

  5. sa lluna
    10 Juliol 2013

    Mira que avui quan t’he llegit no he vist que pogués deixar comentaris i t’he comentat al meu blog…això ho fa la xafagor, segur!

    M’agrada que no hi hagi espais entre aferradetes. 🙂
    Una ben dolça i…bona nit!

  6. Elfreelang
    14 Juliol 2013

    jo també m’acullo a aquesta abraçada i a abraçar-te!

  7. m. roser
    14 Juliol 2013

    Pilar, aquesta és la més literària de totes les abraçades que he llegit, i que no se m’enfadi ningú, que jo també em poso al mateix sac…
    I encara que em repeteixi, m’agraden aquestes abraçades que esborren espais perduts…
    Aferradetes i somriures.

    • esborrall
      21 Juliol 2013

      M’alegra que t’hagi agradat, m. roser.
      Gràcies!

  8. Rafel
    17 Juliol 2013

    Abraçada sense espais i sa lluna aclucant l’ull en cada retrobament.

    Aferradetes!

  9. esborrall
    21 Juliol 2013

    Una abraçada, Rafel!

T'escolto...

Information

This entry was posted on 10 Juliol 2013 by in Poemes.

Pilar

1r premi del XXIIIè Concurs de Poesia de Primavera, Antoni Massanell 2015, amb el poemari: CAMBRES BUIDES

1r premi del XVII concurs de poesia sra. Josefina Oliveras 2014, amb el poemari: Per camins de cintres

Finalista: V Premi de Poesia Josep Maria Benet i Caparà 2013

Premi local Antoni Massanell 2013, amb el poemari: Besllum

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Arxiu

Categories

Safe Creative #1206250054551

De teulades en amunt

Calidoscopi

Poemari de Marta Pérez Sierra, que he traduït al castellà

Reculls de contes infantils

Llibres en què he col·laborat

Gràcies, Anton!

Esclatí dins la llum, la tenebra enderrocada, Podia ja tancar ulls… Sana,,, Ressuscitava. ………………. Anton

Quan l’amistat s’emmiralla es veu bonica i adquireix el millor de la figura que contempla

Gràcies, Carme!

Flors de foc, d'estams acolorits i pètals lleuge

Gràcies Carme i Sa Lluna!!!

