esborrall

Lluernes

Marcelo de Angelis

M’agafa desperta l’aurora, mentre els altres dormen. Els somnis es trencaren en resquills d’aire; en rellotges sense busques, que freguen la sensitiva i l’obliguen a plegar-se en el sempitern no rés. La visió de trèvols de quatre fulles augmenta el silenci, abans que el món comenci a ofegar-se en el mar de sensacions en què últimament navega. Tot està tan quiet al carrer que m’allunya; fins i tot els mots amagats que amb els acords tristos em teixeixen un poema a l’oïda, o l’aranya que enllaça les fulles amb estrelles, o el sol que rebota a les finestres i s’encongeix enduent-s’hi les paraules abans de pensar-les.

A les cantonades dormen somortes les fredes espurnes verdes i grogues amb les quals va pintar Caravaggio. La Botja blanca visita el jardí de les lluernes, on tot és temps i aquest, no importa.

Anuncis

14 comments on “Lluernes

  1. carmerosanas
    15 Octubre 2012

    Em trec el barret, ja que el trobo preciós el teu escrit… i la pintura que has trobat també m’agrada molt!

    • esborrall
      15 Octubre 2012

      Gràcies, Carme…Pel que fa a la pintura, ha estat ella qui m’ha vingut a trobar quan buscava lluernes més enllà de la nit. ^0^

  2. lolita lagarto
    15 Octubre 2012

    un escrit preciós Pilar, dels més bells que et recordo..
    un peto-net

  3. Mari-Pi-R
    15 Octubre 2012

    El despertarse en la aurora y notar la tranquilidad de la calle al vuelo tu verso salió.
    Un abrazo

    • esborrall
      15 Octubre 2012

      La primera hora del día es la mejor para mí. Todo es nuevo y hay que llenarlo sin prisas. Un abrazo, MariPi.

  4. m. roser
    15 Octubre 2012

    D’aquest enllaç de fulles amb estreles, en deu sortir una petita meravella com aquest text…
    M’agradaria perdre’m per aquest jardí de les lluernes…
    Petons de bona nit.

    • esborrall
      15 Octubre 2012

      Són unes randes precioses, M. Roser. S’assemblen molt a les que teixeixen l’amistat, tot fent-la palesa. Igual i quedem i ens perdem juntes. Bona nit, maca!

  5. Elfreelang
    15 Octubre 2012

    i jo que m’enlluerno de tanta bellesa en els teus mots……( per cert aprofito per felicitar-te pel teu sant……se’m va passar fixa’t quin despiste) ah i encara que al final no te’n vas endur cap premi c@ts tingues per segur que te’l mereixies un premi i gros!

    • esborrall
      15 Octubre 2012

      Gràcies, Elfreelang! No et preocupis, de vegades jo també m’oblido, però com que me’l celebren…^0^ Penso, ho dic amb sinceritat, que ja m’està bé com es reparteixen. Sempre m’omplen, perquè surten les persones que admiro i respecto. Com ara tu, i el, i ella…

  6. sa lluna
    15 Octubre 2012

    El follet que t´inspira, sap bé el que fa. 🙂
    Es preciós com mires!

    Aferradeta i molt bona nit.

  7. anforsa
    19 Octubre 2012

    Quants dormien encara…!!
    Despertava i dins meu
    una lluerna que brillava……
    Dins la tristesa, l’alegria
    amb joia s’hi refregava
    Havia assolit el dia… ?
    i em sentia molt valent
    Ai, horitzó naixent !!!
    …………………. Anton.

    • Pilar
      19 Octubre 2012

      Tot naixia i tot estava per viure. La pàgina en blanc, és la més matinera i, la que ens ajuda en els primers pasos que hem de fer per poder avançar.

T'escolto...

Information

This entry was posted on 15 Octubre 2012 by in Mirada.

Pilar

1r premi del XXIIIè Concurs de Poesia de Primavera, Antoni Massanell 2015, amb el poemari: CAMBRES BUIDES

1r premi del XVII concurs de poesia sra. Josefina Oliveras 2014, amb el poemari: Per camins de cintres

Finalista: V Premi de Poesia Josep Maria Benet i Caparà 2013

Premi local Antoni Massanell 2013, amb el poemari: Besllum

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Arxiu

Categories

Safe Creative #1206250054551

De teulades en amunt

Calidoscopi

Poemari de Marta Pérez Sierra, que he traduït al castellà

Reculls de contes infantils

Llibres en què he col·laborat

Tot enllaçant poemes

Penedesfera

counter for wordpress

Gràcies, Anton!

Esclatí dins la llum, la tenebra enderrocada, Podia ja tancar ulls… Sana,,, Ressuscitava. ………………. Anton

Quan l’amistat s’emmiralla es veu bonica i adquireix el millor de la figura que contempla

Gràcies, Carme!

Flors de foc, d'estams acolorits i pètals lleuge

Gràcies Carme i Sa Lluna!!!

